Menu

Johan Pengurusan Makmal Komputer Daerah Hulu Langat 2007 (Kategori Sekolah Rendah)

Wednesday, November 28, 2007 1 comments

Makluman :

ANUGERAH KUALITI PENDIDIKAN DAERAH HULU LANGAT 2007

Tarikh : 27 November 2007
Masa : 2.30 petang
Tempat : ESSET, Bangi
Perasmian : Y.B Dato' Dr. Amran Kasimin, DPMS
Adun Kawasan Bangi.

Keputusan : Tahniah kepada pengurusan ict SK Seksyen 7 kerana telah menjadi johan
untuk kali ke - 3 Pengurusan Makmal Komputer Terbaik 2007 Kategori
Sekolah Rendah Daerah Hulu Langat. Sebelum ini, makmal komputer ini
telah berjaya menjadi johan pada tahun 2005 dan 2006 dan berjaya
meneruskan kecemerlangannya di tahun ini. Tahniah ! SK Seksyen 7.

1 comments: to “ Johan Pengurusan Makmal Komputer Daerah Hulu Langat 2007 (Kategori Sekolah Rendah) so far...

  • TOYA January 11, 2010 at 10:35 PM
     

    assalamualaikum cikgu,
    Saya Zakaria dari SK Nanga Medamit, Limbang Sarawak.

    Tahniah atas kejayaan Makmal Komputer sekolah cikgu. Saya juga orang baru dalam pengurusan makmal komputer dan saya berbesar hati seandainya ikgu dapat berkongsi maklumat untuk mengurus dgn baik. Sekarang ni saya tengah berusaha untuk menyediakan kertas kerja untuk pengurusan makmal 2010. Kalau ada maklumat yg boleh di kongsikan email saya toyasaribas@yahoo.com TQ

Video Keselamatan Komputer 1

CIKGU YUSRI CIKGU YUSRI CIKGU YUSRI CIKGU YUSRI

Video Keselamatan Komputer 2

CIKGU YUSRI CIKGU YUSRI CIKGU YUSRI CIKGU YUSRI

Radio Pilihan

Jom Dgr Radio Anda!

:: Anda Stress - Sila Klik Pada anak Patung Untuk Hilangkannya ::

Created by : Cikgu Yusri (matseri@yahoo.com)
 
PEJABAT PELAJARAN DAERAH HULU LANGAT